HIV Prevention and Testing > Estoy infectado?

Infected?????((((espaņol)))

<< < (8/9) > >>

sander78:
Hello again, I have leido something on a new medicine that is called PA 457. Somebody can inform to me into which it is?

Ann:
Sander,

PA 457 is a new antiretroviral (anti-hiv medication) and I believe it is still undergoing clinical trials. It is only for people who are hiv positive and already taking medication. It has nothing to do with you or your situation as you are not likely to test hiv positive.

Ann

Javicho:
Sander, entiendo tu preocupacion per creo que te estas enfermando phicologicamente tienes que poner un poco de tu parte y relajarte, yo se que no es tan facil como suena pero lo unico que vas a lograr es enfermarte de verdad pero no con el virus.

Estoy completamente seguro de que ni el laboratorio cometio ningun error o tus resultados volveran positivos, deja de preocuparte tanto y sigue tu vida normal y recuerda que siempre debes protejerte cuando tengas sexo.

Aqui estamos todos para escucharte cuando quieras, relajate y cuidate :-*

sander78:

Hello,

3 days ago I tested, already have spent 12 weeks. They will give the results me in 1 week.

sander78:
I am very nervous, today have said to me that my previous result does not serve because it was in the period window

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version